Naše zvodidlá spĺňajú všetky zákonné podmienky pre použitie na pozemných komunikáciách. Disponujeme odporučením MDV SR pre používanie záchytných bezpečnostných zariadení na pozemných komunikáciách, na základe spracovaných TPV. Všetky časti záchytných bezpečnostných zariadení sú chránené pred koróziou žiarovým zinkovaním podľa EN ISO 1461. Technické podmienky výrobcu vám zašleme na požiadanie.
Jednostranné mostné zábradľové zvodidlo s úrovňou zachytenia H4b s výškou zvodnice 0,75 a 1,15 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: H4b
Dynamický priehyb: D=1,2
Pracovná šírka: W=2,2 W6
Vyklonenie vozidla: VI= 3,2 VI9
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,4B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Jednostranné mostné zvodidlo s úrovňou zachytenia H2 s výškou zvodnice 0,6 a 0,8 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: H2
Dynamický priehyb: D=0,9
Pracovná šírka: W=1,3 W4
Vyklonenie vozidla: VI= 1,4 VI5
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,0 B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Jednostranné mostné zvodidlo s úrovňou zachytenia H2 s výškou zvodnice 0,65 a 1,05 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: H2
Dynamický priehyb: D=0,6
Pracovná šírka: W=1,3 W4
Vyklonenie vozidla: VI= 1,3 VI4
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,1 B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Jednostranné zvodidlo s úrovňou zachytenia H1 s výškou zvodnice 0,75 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: H1
Dynamický priehyb: D=0,8
Pracovná šírka: W=1,0 W3
Vyklonenie vozidla: VI= 2,2
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,0
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Jednostranné zvodidlo s úrovňou zachytenia H1 s výškou zvodnice 0,75 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: H1
Dynamický priehyb: D=1,3
Pracovná šírka: W=1,4 W4
Vyklonenie vozidla: VI= 2,4
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,0 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Jednostranné zvodidlo s úrovňou zachytenia N2 s výškou zvodnice 0,75 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: N2
Dynamický priehyb: D=1,6
Pracovná šírka: W=1,8 W5
Vyklonenie vozidla: VI= 2,1
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,0 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Jednostranné zvodidlo s úrovňou zachytenia H2 s výškou zvodnice 0,7 a 1 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: H2
Dynamický priehyb: D=1,1
Pracovná šírka: W=1,3 W4
Vyklonenie vozidla: VI= 1,4
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,0 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Obojstranné zvodidlo pre cesty s úrovňou zachytenia H2 s výškou zvodnice 0,7 m a 0,9 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: H2
Dynamický priehyb: D=0,7
Pracovná šírka: W=1,2 w4
Vyklonenie vozidla: VI= 1,4
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,2 B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Jednostranné zvodidlo s úrovňou zachytenia H2 s výškou zvodnice 0,7 a 0,9 m nad vozovkou
Úroveň zachytenia: H2
Dynamický priehyb: D=0,7
Pracovná šírka: W=1,3 W4
Vyklonenie vozidla: VI= 1,3
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,1 B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Obojstranné zvodidlo pre cesty s úrovňou zachytenia H4b s výškou zvodnice 0,75 a 1,15 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: H4b
Dynamický priehyb: D=0,9
Pracovná šírka: W=1,5 W5
Vyklonenie vozidla: VI= 1,9
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,3 B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Jednostranné zvodidlo s úrovňou zachytenia H4B s výškou zvodnice 0,75 a 1,15 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: H2 – H4b
Dynamický priehyb: D= 0,8 – 2,0
Pracovná šírka: W=1,3 W4 – 2,3 W7
Vyklonenie vozidla: VI= 1,3 – 2,5
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,0 A – 1,0 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3 – 3
Jednostranné zvodidlo pre mosty s úrovňou zachytenia H1 s výškou zvodnice 0,75 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: H1
Dynamický priehyb: D=1,0
Pracovná šírka: W=1,1 w4
Vyklonenie vozidla: VI= 1,3
Koeficient prúdkosti nárazu: 0,9 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Jednostranné zvodidlo s úrovňou zachytenia H1 s výškou zvodnice 0,75 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: H1
Dynamický priehyb: D=0,7
Pracovná šírka: W=0,8 W2
Vyklonenie vozidla: VI= 1,4
Koeficient prúdkosti nárazu: 0,9 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Jednostranné zvodidlo s úrovňou zachytenia N2 s výškou zvodnice 0,75 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: N2
Dynamický priehyb: D=0,5
Pracovná šírka: W=0,6 W1
Vyklonenie vozidla: –
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,2 B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Jednostranné zvodidlo s úrovňou zachytenia N2 s výškou zvodnice 0,75 m nad vozovkou.
Úroveň zachytenia: N2
Dynamický priehyb: D=1,1
Pracovná šírka: W=1,2 w4
Vyklonenie vozidla: –
Koeficient prúdkosti nárazu: 0,8 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: H4b
Dynamický priehyb: D=1,2
Pracovná šírka: W=2,2 W6
Vyklonenie vozidla: VI= 3,2 VI9
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,4B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: H2
Dynamický priehyb: D=0,9
Pracovná šírka: W=1,3 W4
Vyklonenie vozidla: VI= 1,4 VI5
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,0 B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: H2
Dynamický priehyb: D=0,6
Pracovná šírka: W=1,3 W4
Vyklonenie vozidla: VI= 1,3 VI4
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,1 B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: H1
Dynamický priehyb: D=0,8
Pracovná šírka: W=1,0 W3
Vyklonenie vozidla: VI= 2,2
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,0
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: H1
Dynamický priehyb: D=1,3
Pracovná šírka: W=1,4 W4
Vyklonenie vozidla: VI= 2,4
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,0 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: N2
Dynamický priehyb: D=1,6
Pracovná šírka: W=1,8 W5
Vyklonenie vozidla: VI= 2,1
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,0 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: H2
Dynamický priehyb: D=1,1
Pracovná šírka: W=1,3 W4
Vyklonenie vozidla: VI= 1,4
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,0 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: H2
Dynamický priehyb: D=0,7
Pracovná šírka: W=1,2 w4
Vyklonenie vozidla: VI= 1,4
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,2 B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: H2
Dynamický priehyb: D=0,7
Pracovná šírka: W=1,3 W4
Vyklonenie vozidla: VI= 1,3
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,1 B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: H4b
Dynamický priehyb: D=0,9
Pracovná šírka: W=1,5 W5
Vyklonenie vozidla: VI= 1,9
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,3 B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: H2 – H4b
Dynamický priehyb: D= 0,8 – 2,0
Pracovná šírka: W=1,3 W4 – 2,3 W7
Vyklonenie vozidla: VI= 1,3 – 2,5
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,0 A – 1,0 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3 – 3
Úroveň zachytenia: H1
Dynamický priehyb: D=1,0
Pracovná šírka: W=1,1 w4
Vyklonenie vozidla: VI= 1,3
Koeficient prúdkosti nárazu: 0,9 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: H1
Dynamický priehyb: D=0,7
Pracovná šírka: W=0,8 W2
Vyklonenie vozidla: VI= 1,4
Koeficient prúdkosti nárazu: 0,9 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: N2
Dynamický priehyb: D=0,5
Pracovná šírka: W=0,6 W1
Vyklonenie vozidla: –
Koeficient prúdkosti nárazu: 1,2 B
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3
Úroveň zachytenia: N2
Dynamický priehyb: D=1,1
Pracovná šírka: W=1,2 w4
Vyklonenie vozidla: –
Koeficient prúdkosti nárazu: 0,8 A
Odolnosť proti odstraňovaniu snehu: 3